OPĆA PRAVILA I UVJETI
- Uvod
- Opća pravila i uvjeti u vezi prava i ograničenja korisnika i odnosa između kupca, korisnika i ponuđača iz PE mreže. SelectBox, SXP1 i Select Club, kao i internetska stranica www.selectbox.hr i www.sxp1.eu, zaštitni su znakovi pod kojima djeluje Premium i Explorer mreža (ili kraće PE mreža), koja je u vlasništvu i kojom upravlja Tim 360 d.o.o., sa sjedištem na adresi Crnatkova 14A, 10 000 Zagreb OIB: 24285682401. PE mreža okuplja objekte i ponuđače roba i usluga koji su prikazani na stranici www.selectbox.hr i u drugim javnim medijima.
- Posjetom internet stranice i kupnjom kao i upotrebom proizvoda pod imenom SelectBox, SXP1 i Select Club kupci i korisnici su suglasni i prihvaćaju opće uvjete i pravila. Upotreba proizvoda SelectBox-a, posjet i korištenje usluga i/ili opreme ponuđača može biti određena i posebnim uvjetima pojedinih ponuđača. Odgovornost kupca i korisnika je da se prethodno upozna s njima i da ih se bez iznimke pridržava. U primjeru, da kupac nije korisnik proizvoda SelectBox, dužan je, korisnika upoznati o sadržaju općih uvjeta i pravila.
- Pojmovnik
Organizator – je tvrtka Tim 360 d.o.o. koja na prodajnim mjestima svojih poslovnih partnera (trgovine ili internet stranice) ili na svojoj internet stranici prodaje proizvode pod imenom SelectBox, SXP1 i Select Club.
Proizvod SelectBox – određeni proizvod ili poklon-paket iz programa “Selectbox”, koji se sastoji od kutije koja sadrži poklon bon i katalog s različitim proizvodima ili uslugama, između kojih se kupac može odlučiti. Kupac kupuje pravo na korištenje specifične usluge ili proizvoda koji vrijede od strane ponuditelja, što je vidljivo iz tiskanog kataloga. Prilikom kupnje putem web stranice organizatora, korisničke opcije u pogledu proizvoda i usluga, koje je moguće izvršiti, možete pogledati na on-line katalogu.
SXP1 je pojedinačni doživljaj iz programa koji se sastoji od kutije i sadrži poklon bon. Kupnjom kupcem stječe pravo korištenja određenih usluga i proizvoda za koje bonovi vrijede kod odabranih pružatelja.
SuperCard je program poklon i vrijednosnih kartica raznih domaćih i inozemnih davatelja robe i usluga. Sve kartice u programu izdaju se pod stranim imenom i za njih su odgovorne same te ih mogu otkupiti sami pružatelji usluga. SuperCard je samo objedinjeno okruženje u kojem se kartice nude i podržavaju elektroničkom sigurnosnom podrškom S-pay.
Ponuđač – je poslovni partner organizatora, koji nudi ili obavlja djelatnost koje u opisu sadrži katalog ili internet stranica.
Trgovac – je poslovni partner organizatora koji prodaje proizvode SelectBox bilo u svojim trgovinama ili na svojim web stranicama
Poklon bon ili kartica – platežno sredstvo za robu ili usluge koje kupac odabire prema mogućnostima pojedinog proizvoda Selectbox-a u tiskanom obliku ili u obliku plastične kartice. Vrijede samo originali na kojima se nalazi kod za rezervaciju i aktivaciju.
Korisnik – je osoba koja robu ili uslugu zapravo koristi odnosno upotrebljava. Korisnik se obvezuje da će se za upotrebu usluge ili produkta registrirati preko internet stranice www.selectbox.hr ili kod ponuđača na adresi, koji se nalazi u tiskanom izdanju ili na internet stranici, gdje će zajedno s bonom priložiti registracijski karton koji se nalazi u proizvodu SelectBox.
Kupac – je pravna ili fizička osoba, koja je proizvod kupila ili primila.
- Osobni podaci i autorska prava
3. Korištenje dobara i usluga PE mreža, koje su također dio marke SelectBox, SXP1 i SuperCard Selectclub, dostupne su samo registriranim korisnicima od 1.9.2015. Registracija omogućuje veću sigurnost sustava, otkazivanje i zamjenu kartice u slučaju krađe ili gubitka. Registriranjem i slanje podataka, korisnik također dopušta Timu 360 d.o.o. i pružateljima usluga neposredni marketingu i obradu osobnih podataka. Organizator i ponuditelj se obvezuju pažljivo postupati sukladno zakonu o zaštiti osobnih podataka. Osobni podaci korisnika obavezno se prikupljaju u svrhu vođenja vlastite evidencije korisnika , SMS/MMS obavještavanja, direktnog marketinga, telefonskog anketiranja te ponuda robe i usluga putem pošte. U tom smislu se prikupljaju sljedeći podaci: osobno ime, adresa prebivališta ili boravišta, broj mobilnog telefona, adresa elektronske pošte i datum rođenja. Prikupljeni podaci neće biti proslijeđeni trećoj strani.
- Organizator osobne podatke smije preuzeti i koristiti za potrebe u slučaju sumnje na kaznena djela ili sumnje na kršenje općih uvjeta.
- Kod svih aktualnih nagradnih igara, koje organizira tvrtka Tim360 d.o.o. , OIB kao izrazito osoban podatak, traži se naknadno samo od dobitnika nagradne igre i samo u slučaju kada to nalaže zakon. Sudionik nagradne igre ima mogućnost odbiti davanje vlastitih podataka i unatoč tome sudjelovati u izvlačenju. Podatke potrebne za prijem nagrade dostavlja dobitnik nagrade.
- Korisnik ima pravo uvida, prijepisa, kopiranja, ažuriranja, korekcija, blokiranja i brisanja osobnih podataka koji se odnose na njega/nju kroz pisani zahtjev na adresu: Tim360 d.o.o., Crnatkova 14a, 10000 Zagreb. Korisnik može dobiti podrobnije informacije od centra za pomoć korisnicima na broju telefona +385 1 4572 288, svakim radnim danom između 9 i 15 h.
- Korisnik također pisanim putem na adresu: Tim360 d.o.o., Crnatkova 14a, 10000 Zagreb ili na drugi prethodno dogovoreni način može zatražiti da Organizator trajno ili privremeno obustavi korištenje njegovih osobnih podataka u svrhe marketinga. Organizator je dužan u roku od 15 (petnaest) dana obavezno obustaviti upotrebu osobnih podataka za potrebe marketinga, te o tome u najdalje 5 (pet) dana pismenim ili nekim drugim unaprijed dogovorenim putem (npr. e-mail) obavijestiti korisnika koji je to zatražio. Korisnik, koji ne želi primati obavijesti o posebnim ponudama, može se pisanim putem na adresu, navedenu u ovoj točki, odjaviti od svih oblika obavještavanja (putem pošte, e-mail, GSM).
- Svaka objava komentara, fotografije ili videa na forumu ili društvenoj mreži povezanoj s ponuđačem ili organizatorom smatra se javnom objavom čime se pravo korištenja autorskog materijala u bilo kojem obliku ili u bilo koju svrhu automatski prenosi na Tim 360 d.o.o.
- Definicija usluga, proizvoda i odgovornosti
- Korisnik pažljivo izabire ponuđača, koji se sa svojim uslugama predstavljaju u proizvodu SelectBox. Organizator ne odgovara za eventualne greške jednog od ponuđača u slučaju potpuno ili djelomično neostvarene usluge ili za promjenu usluge koje pruža ponuđač nakon izdavanja kataloga.U tom slučaju sva odgovornost je na strani izabranog ponuđača. Korisnik može odabrati drugog ponuđača iz cjelokupne ponude koju sadrži SelectBox. U tom primjeru korisnik nije dužan snositi povrat troškova. Kako bi se osigurala visoka razina kvalitete usluge, koju predlažemo našim klijentima, organizator može raskinuti suradnju s jednim ili više ponuditelja za vrijeme trajanja Selectbox proizvoda. Korisnik se može uvjeriti da li su ponuđači, predstavljeni u katalogu i dalje partneri organizatora u trenutku odabira usluga, putem internet stranice www.selectbox.hr. U slučaju da ponuđač naveden u katalogu, više ne surađuje s organizatorima, potonji će učiniti sve da korisniku omogući uslugu,koja je iste vrijednosti kakvu je prvotno izabrao.
- Digitalni katalozi su uredno ažurirani u skladu s promjenama ponude. Tiskani katalozi su ažurirani u skladu s mogućnostima organizatora. Korisnik je dužan svaku ponudu prethodno provjeriti i rezervirati kod ponuđača te jasno navesti sve podatke koji ponuđač zahtjeva za provođenje dogovorene usluge ili aktivnosti. Organizator ne preuzima odgovornost za predaju nepotpunih ili netočnih podataka od strane korisnika ili kupca. Korisnik ili kupac odgovara za točnost i istinitost predanih podataka.
- Proizvodi SelectBox, SXP1 i Select Club su izdani u ograničenoj količini. Organizator se obvezuje ispuniti svaku narudžbu proizvoda SelectBox, SXP1 i Select Club od strane kupca u okvirima rokova korisnosti paketa. Za neraspoloživost proizvoda SelectBox, SXP1 i Select Club organizator ne odgovara. Kupac se odriče svakog zahtjeva u slučaju neraspoloživosti. Ako narudžbu nije moguće provesti zbog zaliha ili neraspoloživosti, kupac narudžbu može prekinuti te tražiti povrat sredstava koja će mu biti vraćena u roku od 30 dana od dana prekida narudžbe.
- Korisnik i/ili kupac suglasan je i prihvaća da je za korištenje bonova u cijelosti odgovoran. Gubitak, oštećenje ili krađa poklon bonova je u cijelosti odgovornost korisnika i/ili kupca. Organizator nije odgovoran za možebitne zloporabe poklon bonova i nije dužan provjeravati identitete kupca.
- Organizator nije ni u kojem slučaju odgovoran za štetu uzrokovanu prirodnim nepogodama ili nesrećama ili drugim okolnostima ili radnjama trećih osoba na bilo koji način.
- Korištenje bonova i rezervacija usluga
- Uvjet za korištenje usluga ili dobivenih proizvoda PE mreže je da korisnik ima važeći poklon bon te prihvaća opća pravila i uvjete upotrebe.
- Korisnici su dužni provjeriti ključne informacije usluga ili proizvoda, kao i provesti obveznu rezervaciju davatelju usluga, u roku koji odredi svaki od partnera, a koji su posebno navedeni u tiskanom i online katalogu. Rezervacija je napravljena nakon potvrde rezervacijskog koda od strane davatelja, točne upute i postupak rezervacije nalazi se u tiskanom vodiču, kao i u općim uvjetima. Posebno je potrebno obratiti pozornost na moguć broj osoba, vremenska ograničenja, vremenske razmjere, potrebnu opremu i druge detalje.
- Prilikom prilaganja vrijednosnog bona kod ponuđača i u cijelosti ispunjenog registracijskog obrasca korisnik stječe pravo upotrebe poklon bona za korištenje usluga ili proizvoda na koje se određeni poklon bon odnosi.
- Sve rezervacije ovise o broju raspoloživih kapaciteta. Partnerski sadržaji mogu imati brojne kapacitete dostupne posebno za korisnike poklon paketa SelectBox. Kao rezultat toga, moguće je da su kapaciteti za goste programa SelectBox zauzeti na određeno vrijeme, dok su za ostale korisnike i dalje dostupni. Mogućnosti rezervacije u objektima se neprestano mijenjaju. Kao rezultat toga, objekt može biti u potpunosti zauzet u vrijeme upita za rezervaciju, dok je nekoliko dana kasnije, zbog otkazivanja rezervacija, kapacitet ponovno dostupan. Sukladno tome, Tim 360 d.o.o. ne jamči rezervacije za određeni datum ili određeni objekt.
- Popusti navedeni na internet stranici ili u tiskanom katalogu pod oznakom Select Club, ukoliko nije naznačeno drugačije, vrijede isključivo za popuste uz predočenje članske, debitne ili kreditne kartice koja je podržana od strane Select Club-a. Korisnik može podnijeti zahtjev za izdavanje privremene ili trajne kartice na adresi ili kontaktu organizatora ili na internet stranici selectbox.hr . Popusti se ne zbrajaju s drugim akcijama i popustima ponuđača.
- Poklon bon je moguće koristiti jednom, osim ako nije drugačije navedeno, ponuđač preuzima poklon bon prilikom prvog posjeta i, ukoliko je potrebno, izda potvrdu o preuzimanju.
- Poklon bonovi su podijeljeni u različite cjenovne razrede od A do Z, gdje A označava najniži razred, a ostala slova po abecednom redu su više klase. Mogu se zamijeniti za bon u višem cjenovnom razredu s nadoplatom, a prilikom zamjene u istom cjenovnom razredu nije potrebna nadoplata. Prilikom zamjene za niži cjenovni razred razlika u vrijednosti se ne vraća. Bon je važeći do datuma otisnutog na njemu. Mogućnost besplatne zamjene ne uključuje troškove poštarine. Kopije bonova su nevažeće.
- Kôd za rezervaciju je kod broj koji se nalazi na poklon bonu u obliku kartice i koristi se prilikom prvog kontakta s odabranim ponuđačem kada korisnik bira ponudu. Kôd za aktivaciju usluge je kod namijenjen ponuđaču za potvrdu narudžbu usluge ili proizvoda. Uništen ili nečitljiv aktivacijski kôd može biti razlog odbijanja bona.
- Poklon bon nije moguće zamijeniti za novac, kao što nije moguće primiti drugo sredstvo plaćanja u zamjenu za bonove.
- Poklon bon je moguće koristiti samo za proizvod ili uslugu koja je navedena na internet stranici SelectBox. Ukoliko korisnik koristi neku drugu uslugu, koja nije ponuđena na stranicama SelectBox, plaća je prema redovnom cjeniku ponuđača.
- Poklon paketi i vrijednosne kartice iz programa SelectBox, SXP1 i SelectCard/SuperCard/StarCard imaju rok trajanja označen na pakiranju. SuperCard i StarCard darovne kartice vrijede 90 dana od kupnje, s mogućnošću besplatnog obnavljanja do maksimalno 2 godine. Jednokratna iskustva (SXP1) vrijede 2 godine bez mogućnosti obnove.
SelectBox poklon pakete kojima je istekao rok od 2 godine moguće je produljiti uz naknadu od 10 EUR. Za obnovu je potrebno poslati podatke darovne kartice na e-mail adresu [email protected] s naznakom “za obnovu”. Nakon zaprimanja podataka poslat ćemo vam predračun za produženje paketa. Nakon primljene uplate, paket se automatski produljuje na razdoblje od 90 dana, uz mogućnost besplatnog produljenja do maksimalno 2 godine.
U slučaju obnove SelectBox paketa sa starom cijenom, naplaćuje se razlika u cijeni između starog i novog paketa. Zamjena poklon paketa provodi se na način da korisnik paket pošalje na adresu priređivača koja je objavljena na web stranici i ovim općim pravilima. U pismu priloženom kartici napišite svoje kontakt podatke i željeni paket. Nakon usluge dostave korisniku se šalje nova kartica, a prilikom preuzimanja plaća se razlika u cijeni između stare i nove kartice (plus troškovi dostave). Zamjene se mogu izvršiti samo unutar istog programa. Ne vraćamo razliku pri zamjeni za odabrani jeftiniji paket. Zamjene su moguće u roku od sedam dana od primitka pošiljke i moguće su samo ako je artikl na zalihi. Vaučeri ne smiju biti oštećeni, korišteni ili nevažeći.
- Kopiranje, umnožavanje ili krivotvorenje je strogo zabranjeno, predstavlja kazneno djelo te se kažnjava u skladu s važećim zakonima Republike Hrvatske. Sve slučajeve organizator će prijaviti odgovarajućim državnim tijelima, posljedice u potpunosti preuzima počinitelj.
- Kupnja na SelectBox.hr
- Naručivanje poklon bonova i proizvoda
Kupac prvo izabere željeni proizvod SelectBox, SXP1 i Select Club, koji sadrži sve informacije o proizvodu i usluzi, kao i moguća ograničenja usluga. Klik za kupnju preusmjerava na stranicu za potvrdu narudžbe.
- Potvrda narudžbe i plaćanje
Kupac potvrđuje narudžbu klikom na ikonu Dodaj narudžbu, narudžba je konačno provedena kada kupac primi elektronsku poštu sa statusom Narudžba je potvrđena. Kupnja je zaključena i ide na daljnju obradu prodavača ili/i organizatora. Prodavač može kupca osobno kontaktirati za potvrdu narudžbe ili iz bilo kojeg razloga. Kupoprodajni ugovor između SelectBox-a i kupca u internetskoj trgovini je zaključen u trenutku potvrde narudžbe. Od tog su trenutka sve cijene i uvjeti fiksni i vrijede kako za Selectbox tako i za kupca. Kupoprodajni ugovor (tj. prvi e-mail o statusu narudžbe) je u elektronskom obliku pohranjena na poslužitelju Selectbox-a.
- Cijene su važeće u trenutku narudžbe i samo kod plaćanja pod uvjetima navedenim u nastavku ili na prodajnom mjestu. Organizator i prodavač zadržavaju pravo promjene cijena u trenutku kada je trgovina zatvorena. U cijenu je uključen PDV ukoliko nije specificirano drugačije.
- Cijene na internet stranici su fiksne i ne mijenjaju se u periodu od narudžbe do upotrebe bona. Cijene su predstavljene kao redovne cijene i vrijede za kupnju preko internet stranice, neovisno od odabranog načina plaćanja.
- Načini plaćanja
- Organizator pruža sljedeće načine plaćanja:
- pouzeće (gotovinsko plaćanje prilikom preuzimanja proizvoda)
- bankovnom doznakom na račun (putem internetskog bankarstva ili predračunom)
- putem debitne ili kreditne kartice
- plaćanje preko PayPal
Neki od načina plaćanja uključuju dodatne troškove plaćanja na što organizator nema utjecaja. Tako na primjer pri plaćanju preko predračuna ili internetskog bankarstva, banka može zaračunati dodatan iznos za plaćanje putem UPN naloga, kod plačanja po pouzeću kupcu pošta može zaračunati dostavu kupljenih proizvoda po standardnom cjeniku dostave Hrvatska pošta d. d..
- U primjeru kupnje preko internetske trgovine organizatora, organizator kupcu izdaje račun za kupnju SelectBox proizvoda putem trajnog medija. Kupac će dobiti račun zajedno s proizvodom SelectBox na kućnu adresu. Kupac je dužan provjeriti pravilnost podataka na računu i o mogućim nepravilnostima obavijestiti organizatora u roku 8 dana od primitka računa, prijaviti nepravilnosti. Reklamacije nakon isteka roka od 8 dana ne uvažavamo. Kupoprodajni ugovor ili narudžba su u elektronskom obliku spremljeni na poslužitelju organizatora te su dostupni na zahtjev kupca.
- Cijene
- Proizvodi SelectBox, SXP1 i Select Club se dostavljaju po cijeni koja vrijedi prilikom potvrde narudžbe. Cijene su izražene u Eurima. Poklon bon je platežno sredstvo. Cijene na internetskoj stranici organizatora www.selectbox.hr su fiksne te u trenutku kupnje organizator osigurava stabilne uvjete. Od zaključenja ugovora o prodaji sve cijene i drugi uvjeti su fiksni i vrijede isto za organizatora i za kupca.
- Promotivne akcije i kodovi
- 1 Promotivne akcije i popusti
Sudjelovanje u promotivnim kampanjama moguće je tijekom trajanja kampanje koja se objavljuje u medijima, u kojima kampanja komunicira. Akcijske cijene primjenjuju se isključivo na kupnju poklon paketa SelectBox tijekom trajanja kampanje. Akcije, kodovi, popusti i ostale pogodnosti se ne zbrajaju.
- Promotivni kod je kod koji donosi različite pogodnosti u kupnji i vremenski je ograničen. Aktivni promotivni kôd kupac može pronaći na naslovnoj stranici poruke oglasa, u e-obavijesti organizatora ili na drugim medijima. Promotivni kôd je riječ ili broj ili kombinacija obaju koju je kupac unio kao registrirani korisnik u koraku kupnje putem interneta. Nakon što kliknete na “Unesi promotivni kôd”, donja crta otvara prozor u koji kupac upisuje važeći kôd, nakon čega slijedi klik na žuti gumb “upotrijebi”. Popust ili pogodnost će se odmah uzeti u obzir.
33.1.2. Promotivna akcija “Proveseli se s nama” (20.9.2018 – 15.11.2018)
Promotivna akcija provodi se na način da sudionici (kupci paketa) javno objave traženu fotografiju (fotografiju slavlja s vidljivim SelectBox paketom) na svom Facebook i/ili Instagram profilu, pravilno označe SelectBox Hrvatska koristeći hashtag #selectbox i/ili #selectboxhrvatska te na taj način ostvare mogućnost povrata u iznosu naznačenom na web stranici, odnosno 30% redovne cijene ili pak popust na sljedeću kupnju. Odobreni povrat bit će uplaćen od strane tvrtke TIM 360 d.o.o na račun kupca najkasnije 15 dana od datuma odobrenja. Sudionici su dužni poslati svoje osobne podatke potrebne za uplatu te navesti broj računa kupljenog SelectBox paketa na e-mail [email protected] u vrijeme trajanja akcije. Akcija vrijedi samo za kupnje na www.selectbox.hr. Ukoliko fotografija nije objavljena i vidljiva javno, sudionik neće imati pravo na povrat novca. Akcija se odnosi na cijene C i G paketa u kategorijama Gourmet, Wellness, Turizam i Sport. Akcija se ne odnosi na druge programe i pakete koji su već sniženi. Akcija vrijedi za kupovinu jednog paketa po osobi.
33.1.3. Nagradna igra Facebook – Darujemo do kraja godine (19. – 31. prosinca 2018.)
Nagradna igra „Darujemo do kraja godine“ objavljena je 19. prosinca 2018. godine na Facebook stranici SelectBox Hrvatska. Prva nagrada (paket SelectBox) dodjeljuje se 20. prosinca 2018. godine. U nagradnoj igri se svakog radnog dana do kraja 2018. godine (s iznimkom od 24.12.2018. i 31.12.2018. kada se dodjeljuje paket C kategorije) izvlače dobitnici u B kategoriji. U izvlačenju za paket B kategorije mogu sudjelovati svi oni koji prate našu Facebook stranicu SelectBox Hrvatska, u komentar ispod objave napišu koji im je omiljeni SelectBox paket i javno na svoj Facebook profil podijele našu objavu. Izvlačenje će se odvijati svakim radnim danom u 15:00h. Dodatne nagrade u C kategoriji izvlačiti će se 24.12. i 31.12.2018. u 12:00h, a uključivat će sve one sudionike koji su od početka nagradne igre (19.12.2018.) uredno ispunili sve uvjete za sudjelovanje.
33.1.4. Nagradni natječaj Facebook – Najgora večera mog života (11. – 27. veljače 2019.) Nagradni natječaj „Najgora večera mog života“ objavljen je 11. veljače 2019. godine na Facebook stranici SelectBox Hrvatska. Nagradni fond iznosi dva C paketa “Stol za dvoje”, a sudjeluju svi korisnici koji u komentar ispod objave na kreativan i duhovit način opišu svoje najgore gastronomsko iskustvo. Pobjednici natječaja će se proglasiti 28. veljače i biti objavljeni na Facebook stranici SelectBoxa.
33.1.5. Nagradni natječaj Facebook – Najbolji turistički prijedlog (11. – 30. travnja 2019.) Nagradni natječaj „Najbolji turistički prijedlog“ objavljen je 11. travnja 2019. godine na Facebook stranici SelectBox Hrvatska. Nagradni fond bit će definiran naknadno od strane stručnog žirija, a u natječaju sudjeluju svi korisnici koji u komentar ispod objave opišu prijedlog najdražih turističkih objekata koje vole posjećivati te koji nisu u SelectBox ponudi. Najbolji komentari i pobjednici natječaja bit će proglašeni 6. svibnja na Facebook stranici SelectBoxa.
33.1.6. Nagradni natječaj Facebook – Najbolji wellness prijedlog (11. – 30. travnja 2019.) Nagradni natječaj „Najbolji wellness prijedlog“ objavljen je 11. travnja 2019. godine na Facebook stranici SelectBox Hrvatska. Nagradni fond bit će definiran naknadno od strane stručnog žirija, a u natječaju sudjeluju svi korisnici koji u komentar ispod objave opišu prijedlog najdražih wellness/beauty objekata koje vole posjećivati te koji nisu u SelectBox ponudi. Najbolji komentari i pobjednici natječaja bit će proglašeni 6. svibnja na Facebook stranici SelectBoxa.
33.1.7. SelectBox akcija Dijeli sreću dalje i osvoji srce. Akcija vrijedi za kupnje SelectBox poklon paketa na web stranici www.selectbox.hr. Pri kupnji poklon-paketa SelectBox poklon paketa na web stranici www.selectbox.hr, kupac tijekom kampanje može unijeti kod za popust od 14%: VAL21. Kôd se odnosi na sve SelectBox poklon pakete, bez obzira na broj kupljenih paketa. Akcija vrijedi do 15.2.2021 ili dok se zalihe ne rasprodaju.
33.1.8. Facebook nagradna igra #valentinovo1. Svatko tko želi sudjelovati mora lajkati post, komentirati i pozvati prijatelja na sudjelovanje (podijeliti objavu). Nagradna igra traje od 5.2.2021 do 15.2.2021. 2 dobitnika bit će 15.2.2021. nasumično izvučeni i objavljeni u komentaru. Osoba može sudjelovati više puta. Kao nagradu dat ćemo svakom dobitniku 1x SuperCard poklon karticu u vrijednosti od 200 kuna.
Facebook nagradna igra #valentinovo2. Svatko tko želi sudjelovati mora lajkati post, komentirati i pozvati prijatelja na sudjelovanje (podijeliti objavu). Nagradna igra traje od 10.2.2021 do 15.2.2021. Pobjednik će biti 15.2.2021. nasumično izvučen i objavljen u komentaru. Osoba može sudjelovati više puta. Za nagradu ćemo pobjedniku pokloniti 1x SelectBox poklon paket ‘Stol za dvoje’ u vrijednosti od 299 kuna.
33.1.9. SPAR akcija 1 + 1. Kupnjom bilo kojeg poklon paketa iz SelectBox ponude dobivate dodatan poklon paket B kategorije u vrijednosti od 185 kuna, potpuno besplatno. Za preuzimanje besplatnog poklon paketa registrirajte se na ovoj stranici putem obrasca. Akcija u trgovini traje od 10.11.2021. – 7.1.2022. ili do isteka zaliha.
33.2. Promocija s poklon ambalažom
a) Promocija s poklon ambalažom. Akcija traje od 1.12.2021 do 31.1.2022. Nakon svake kupnje SelectBox poklon paketa na odabranim prodajnim mjestima Znanja i KTC trgovina ili na web stranici www.selectbox.hr, kupac tijekom akcije može besplatno odabrati poklon pakiranje. Za kupnju svakog poklon paketa dostupna je jedna poklon ambalaža. Ukoliko se poklon pakiranje ne nalazi na prodajnom mjestu kod odabranih trgovaca, kupac ga može dobiti besplatno registracijom na www.selectbox.hr. Odabrano poklon pakiranje bit će besplatno poslano poštom u roku od tri radna dana.
b) KTC akcija s poklon pakiranjem. Akcija traje od trenutka objave u KTC katalogu od 1.12.2021. do 31. siječnja 2022. godine. Nakon svake kupnje SelectBox poklon paketa u svim KTC trgovinama, kupac može besplatno odabrati poklon pakiranje tijekom akcije. Za kupnju svakog poklon paketa dostupna je jedna poklon kutija. Ukoliko se poklon pakiranje ne nalazi na prodajnom mjestu, kupac ga može dobiti besplatno registracijom na www.selectbox.hr. Odabrano poklon pakiranje bit će besplatno poslano poštom u roku od tri radna dana.
33.3. SelectBox nagradni natječaj i promocija u okviru koje se natječe za glavnu nagradu ‘Vikend iz snova’. Nagradni natječaj traje od 23.9.2022. Osoba koja sudjeluje mora ostaviti mail u obrascu na SelectBox stranici i potvrditi mailom sudjelovanje koji dolazi na osobni mail svakog sudionika. Pobjednici će biti nasumično odabrani iz sustava.
33.4. Nagradno darivanje “Nezaboravno kulinarsko-nautičko iskustvo” traje od 21.06.2024 do 30.9.2024. U darivanju fizička osoba sudjeluje ispunjavanjem obrasca na https://www.selectbox.hr/nagradno-darivanje-voznja-camcem/ .
Nagrada se sastoji od vožnje motornim čamcem Saxdor 320 GTC i obroka (hrana + piće). Izvlačenje dobitnika održat će se u utorak, 1. listopada 2024.
Dobitnici će o preuzimanju nagrade biti obaviješteni e-mailom ili telefonom koji će navesti prilikom prijave.
33.5. Nagradno darivanje »Vinska degustacija iznad oblaka« traje od 25.09.2024. do 15.11.2024. Pojedinac sudjeluje u nagradnom darivanju tako da ispuni obrazac na https://www.selectbox.hr/nagradno-darivanje-let-balonom/ ili u objavi na Facebook stranici https://www.facebook.com/selectclub.hr ili Instagram stranici https://www.instagram.com/selectbox_hrvatska/. Nagrada uključuje let balonom i vinsku degustaciju. Dana 18.11.2024. izvući ćemo jednog dobitnika koji će o osvajanju nagrade biti obaviješten putem e-maila ili telefona, navedenog prilikom prijave.
- Pravo na prekid narudžbe
- Kupac ima pravo odustati od narudžbe u roku od 20 dana od primitka proizvoda SelectBox, SXP1 i Select Club, bez navođenja razloga za svoju odluku, pisanim zahtjevom putem elektroničke pošte na e-mail adresu: [email protected] ili putem pošte na adresu Tim360 d.o.o., Crnatkova 14a, 10000 Zagreb. U tom primjeru organizator odmah šalje kupcu potvrdu o primitku zahtjeva za otkazom narudžbe putem elektronske pošte. Kupac se tih prava ne odriče te ih ne može naknadno otkazati. Zahtjev je pravomoćan ako je pošiljka/zahtjev predan u roku. Preuzeti proizvod kupac mora vratiti neoštećeno i u istoj količini u roku od 20 dana od dana kada je organizatora obavijestio o otkazu narudžbe. Povrat robe zaprimljen u roku smatra se ispravnim otkazom o narudžbi. Kupac je dužan proizvode SelectBox-a vratiti u takvom stanju u kakvom su bili prilikom kupnje odnosno kada su mu bili isporučeni i u originalnoj ambalaži, na adresu: Tim360 d.o.o., Crnatkova 14a, 10000 Zagreb. Svako oštećenje proizvoda Selectbox koje nije nastalo krivicom organizatora ili prijevoznika ili upotrebom proizvoda znači da kupac gubi pravo da se otkaže narudžbu. Proizvod, koji se vraća, mora biti neiskorišten, neoštećena i u izvornom pakiranju. Ako je kupac već uklonio zaštitu ili zaštitnu foliju nema pravo otkazati narudžbu.
- Troškovi poštarine ili troškovi prijevoza proizvoda SelectBox, SXP1 i Select Club, koji je vraćen organizatoru, idu na trošak kupca ili korisnika.
- Povrat uplaćenih sredstava će se izvršiti odmah ili najkasnije u roku od 14 dana od primitka zahtjeva o otkazu narudžbe. Organizator vraća kupcu primljena sredstva u jednakoj valuti u kojoj je primio uplatu od strane kupca, osim ako je kupac zatražio korištenje drugih sredstava plaćanja i ako zbog toga kupac ne snosi dodatne troškove. Organizator može zadržati uplaćena sredstva do preuzimanja vraćenog proizvoda ili do kad kupac ne dostavi dokaz da je proizvod poslao nazad.
- Stvarna pogreška
- Pogreška je stvarna:
- Ako proizvod nema svojstva koja su potrebna za normalnu uporabu ili promet;
- Ako proizvod nema svojstva koja su potrebna za specifičnu uporabu za koju je kupac kupi, što organizator zna ili bi trebao biti upoznat;
- Ako proizvod nema osobine i vrline koje su izričito ili prešutno ugovorene ili propisane;
- Ako je organizator dao proizvod koji ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je prikazani uzorak ili model samo za informativne svrhe.
Kupac može ostvariti svoja prava ako se radi o stvarnoj pogreški, ako je greška prijavljena organizatoru u roku od dva mjeseca od dana kada je otkrio grešku. Kupac je dužan u roku precizno opisati nedostatak i dopustiti organizatoru uvid u proizvod. Obavijest o pogreški kupac može poslati organizatoru poštom na adresu: Tim 360 d.o.o., Savica Šanci 123, 10000 Zagreb. Organizator nije odgovoran za stvarne pogreške koje se javljaju nakon dvije godine, od kada je proizvod Selectbox predan kupcu. Smatra se da je greška na proizvodu već postojala u trenutku isporuke, ako se dogodi u roku od šest mjeseci od dostave.
- Prikladnost primjerka za normalnu uporabu mora biti ispitana kao i za običnu robu istih vrsta, uzimajući u obzir izjavu o svojstvima robe isporučene od strane organizatora ili ponuđača, osobito za oglašavanje, predstavljanje proizvoda ili oznaka na samom proizvodu.
Kupac je obvezan organizatora o možebitnoj stvarnoj pogrešci, zajedno sa njihovim točnim opisom, i na svoj trošak obavijesti u propisanom roku i organizatoru dati proizvod na pregled.
Kupac koji je organizatora pravilno i pravovremeno obavijestio o stvarnoj pogrešci ima pravo od organizatora tražiti:
- popravak pogreške na proizvodu;
- povrat dijela uplaćenog iznosa u razmjeru s pogreškom;
- povrat uplaćenog iznosa;
- zamjenu za novi proizvod.
Ako je usluga davatelja opisana pogrešno, kupac se mora obratiti davatelju usluga i tražiti ispravak stvarne pogreške, koja proizlazi iz tiskanog ili online kataloga, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Kupac o tome ima pravo obavijestiti organizatora Tim360 d.o.o., Crnatkova 14a, 10000 Zagreb. Ispravak pogreške u ponudi; Vraćanje dio uplaćenog iznosa u razmjeru s nedostatkom pružene usluge; Ponovno pružanje usluge ili Povratak uplaćenog iznosa. Svoj zahtjev kupac mora dostaviti organizatoru Tim360 d.o.o.,Crnatkova 14a, 10000 Zagreb ili davatelja usluga na adresu iz tiskanog ili online kataloga, u roku od 2 mjeseca od pronalaska pogreške ili u roku od dvije godine od dostave predmeta ili pružene usluge.
- Točno ostvarivanje prava na tehničke pogreške će se odrediti pomoću Zakona o zaštiti potrošača.
- Isporuka
- Isporuku na adresu, koju kupac napiše, dostavlja GLS ili bilo koja druga kurirska služba koju za to odredi organizator. Organizator ne snosi odgovornost u slučaju da je u vrijeme dostave kupac odsutan ili ako ne reklamira pošiljku službi logističkog partnera ili u slučaju nepreuzimanja od strane kupca u okviru narudžbi.
- Bez obzira na način dostave, za rizik dopremanja proizvoda iz prostorija organizatora ili iz prostorija logističke tvrtke, preuzima tvrtka koju određuje organizator
- Rok za isporuku je maksimalno 14 dana. Kašnjenje u isporuci ne rezultira nikakve naknade, niti otkaz naloga u tijeku, niti povrat u ugovoru, ako se ispostavi da je kašnjenje krivica kupca ili primatelja pošiljke ili treća osoba te u slučaju više sile (posebice u slučaju potpunog ili djelomičnog udara, blokiranje prijevoznim sredstvima ili sredstvima za opskrbu, vlade ili zakonskih ograničenja …).
- Reklamacije i povrat
- Kupac može reklamirati proizvod, ako proizvod nema svojstava koja izričito navodi organizator, ako je organizator poslao oštećen proizvod, ako je kriva količina, boja, ili neko drugo odstupanje od kupčeve narudžbe. Kupac može reklamirati proizvod u zakonski dogovorenom roku i pod uvjetima za uvažavanje reklamacije koje su navedene pod naslovom stvarne pogreške.
- U slučaju da kupac prilikom preuzimanja primijeti da je artikl ili paket fizički oštećen, u njemu manjka standardni sadržaj ili ima znakove da je otvaran, pismenu reklamaciju podnosi GLS-u ili organizatora na adresu: Tim360 d.o.o., Crnatkova 14a, 10000 Zagreb.
- U slučaju pritužbe obratite se organizatoru Tim360 d.o.o., Crnatkova 14a, 10000 Zagreb ili nazovite 01/ 4572 288. Organizator će, zajedno s GLS-om, osigurati da se žalba riješi što je prije moguće. U slučaju reklamacije na organizatora kupac smisleno postupa u skladu s odredbama ovih uvjeta povrata robe.
- Kupnja na drugim prodajnim mjestima
- Proizvodi SelectBox su dostupni na raznim online i fizičkim prodajnim mjestima (trgovine i internet prodajna mjesta trgovaca), koji su poslovni partneri organizatora. Proces kupnje i plaćanja, narudžbe i dostave, povrata i sve druge sastavne dijelove kupoprodaje ne uređuje organizator nego trgovac, zato organizator ne preuzima odgovornost za iste. Svi takvi uvjeti su ovisni isključivo o trgovcu kod kojeg se izvršava kupnja.
- Odstupanje od odgovornosti
- Internet trgovina www.selectbox.hr djeluje po principu kataloške prodaje, podaci o opskrbi su generirani na temelju podataka dobivenih od dobavljača i samo u svrhu informiranja. Unatoč naporima da se podaci stalno ažuriraju, može dogoditi da se podaci usluga, cijene, proizvodi Selectbox ili opskrbe mijenjaju tako brzo da organizator ne uspije na vrijeme ispraviti podatke i podaci ostaju nepromijenjeni. U tom slučaju, organizator će obavijestiti kupca o promjenama i omogućiti poništenje naloga, zamjenu naručenog proizvoda ili neku drugu dogovorenu mogućnost.
- Sve cijene i rokovi isporuke vrijede samo kada je narudžba potvrđena i označena s oznakom “Narudžba potvrđena”.
- Po ponovnoj narudžbi proizvoda Selectbox, organizator ne jamči istu cijenu kao što je imao prije povlačenja iz prodaje.
- Iako organizator nastoji pružiti točne slike proizvoda, sve fotografije su snimljene kao simbolične. Fotografije proizvoda su simbolične i ne daju stvarne karakteristike proizvoda.
- Organizator zadržava pravo tiskarske pogreške
- Organizator zadržava pravo, promjene pogodnosti poslovanja u bilo koje vrijeme i na bilo koji način kada ne vidi razlog za prethodnim upozorenjem.
- Organizator je izuzet od odredbi isporuke u situaciji na koje ne može utjecati, na primjer: u slučaju štrajka ili isporuke usluga u slučaju više sile.
- Organizator ne preuzima odgovornost za pogrešnu upotrebu naručenih proizvoda.
- Internetske stranice koje su direktno ili indirektno povezane sa internetskom stranicom organizatora, nisu pod nadzorom organizatora te ih kao takav niti ne uređuje. Organizator iz tog razloga ne snosi odgovornost za informacije, koje se nalaze na povezanim internetskim stranicama. Poveznice na internet stranice trećih strana su navedene samo iz praktičnih razloga i organizator ne odgovara za vjerodostojnost i pouzdanost podataka i informacija na tim stranicama.
- Završne odredbe
- Opća pravila i uvjeti stupaju na snagu dana 01.02.2015. ili od dana objave. Društvo zadržava pravo da u bilo kojem trenutku, bez prethodne najave, može izmijeniti sadašnje uvjete poslovanja.
- Organizator posluje u skladu sa postojećim zakonom o zaštiti potrošača. Organizator se uvijek trudi ispunjavati svoju dužnost, uspostaviti učinkovit sistem obrade pritužbi i odrediti osobu koju, u slučaju problema, kupac može kontaktirati putem telefona ili na e-mail adresu. Prigovor se može podnijeti u pisanom obliku ili putem e-maila na [email protected]
- Organizator je svjestan, da je značenje potrošačkog spora u odnosu na ekonomsku vrijednost zahtjeva i drugih troškova samog spora nesrazmjeran. Iz tog razloga se organizator trudi riješiti sve možebitne sporove mirnim putem. U slučaju da to nije moguće za sve sporove je nadležan sud u Zagrebu.
- Ovi uvjeti stupaju na snagu od 01.02.2015. i vrijede do opoziva.